شهیدستان کرج

یادمان شهدا و رزمندگان دبیرستان شهدای انقلاب

شهیدستان کرج

یادمان شهدا و رزمندگان دبیرستان شهدای انقلاب

سلام خوش آمدید
شهید وثوقی-محسن
شهیدمحسن وثوقی

نام پدر: سیف علی

تاریخ تولد: 12-7-1339 شمسی

محل تولد: آذربایجان شرقی - سراب - مهربان

تاریخ شهادت : 18-11-1360 شمسی

سن:21سال

دیپلم

محل شهادت : بستان-چزابه

عملیات : پدافندی

 نام گلزار:چهارصددستگاه 

شهر:البرز - کرج

https://s24.picofile.com/file/8455751192/%D9%88%D8%AB%D9%88%D9%82%DB%8C_%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86_2_.jpg



شهید محسن در سال 1339در یکی از روستاهای آذربایجان شرقی بنام سرام در یک خانواده کشاورز با بافت مذهبی بعنوان دومین فرزند خانواده دیده به جهان گشود و با وجود نازنینش شور و نشاطی خاص به کلبه فقیرانه خانواده داد...
 شهید محسن در سال 1339در یکی از روستاهای آذربایجان شرقی بنام سرام در یک خانواده کشاورز با بافت مذهبی بعنوان دومین فرزند خانواده دیده به جهان گشود و با وجود نازنینش شور و نشاطی خاص به کلبه فقیرانه خانواده داد.

 در دوران کودکی در همان کلبه ساده و در زیر دیوارهای کاهگلی آموخت که چگونه زندگی کند. دوران ابتدایی را در همان جا به پایان رسانید. بعد از آن به یکی از شهرستان های تهران در کرج اقامت گزیدند و در آنجا ساکن شدند و ادامه تحصیل داد تا اینکه در رشته علوم انسانی دیپلم خود را گرفت.

 بعد از آن برای امرار معاش خانواده و کمک به آنها در خیاطی مشغول به کار شد. در دوران انقلاب همراه خانواده بخصوص پدر در راهپیمائی ها شرکت می کرد و در ساعت های حکومت نظامی کودکانی را که گم می شدند به مسجد می برد تا خانواده هایشان را پیدا کند و تحویل دهد. بسیار زرنگ و باهوش بود و در همه کار ممتاز و برتر گروه بود.

 بعد از فتح بستان به مرخصی آمد و در اتمام مرخصی وقتی می خواست به جبهه برگردد از خانواده خواست دعا کنند که جنگ هر چه زودتر تمام شود. سرانجام هنگامی که در سنگر بود بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ در تنگه چزابه به شهادت رسید و به دیار حق شتافت.

 روحش شاد یادش گرامی باد.    






http://s8.picofile.com/file/8366744718/%D9%88%D8%AB%D9%88%D9%82%DB%8C_%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86.jpg




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات