شهیدستان کرج

یادمان شهدا و رزمندگان دبیرستان شهدای انقلاب

شهیدستان کرج

یادمان شهدا و رزمندگان دبیرستان شهدای انقلاب

سلام خوش آمدید
شهید ناحی-سعید

شهید سعید ناحی
نام پدر: محمد
تاریخ تولد: 1-2-1345 شمسی
محل تولد: البرز - کرج
تاریخ شهادت : 16-8-1362 شمسی

سن:17سال

دیپلم

محل شهادت : پنجوین

عملیات:والفجر4

گلزار شهدا: امامزاده محمد
البرز - کرج

برادرش وحید نیز به شهادت رسیده است




شهید سعید ناحی


بسم الله الرحمن الرحیم

الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون

آنانکه ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا به مال و جانشان جهاد کردند آنها را نزد خدا مقام بلندى است .

بارخدایا! تو آگاهى که تلاش و پیکار ما نه از آن جهت است که به پایگاه قدرتى برسیم و یا چیزى از کالاى بى ارج دنیا را بدست بیاوریم بلکه بدان‌جهت است که نشانه و پرچم هاى دین تو را برافرازیم و در شهرهاى تو شایستگى را هدیه آوریم تا بندگان ستمدیده تو امان یابند و ستمگران به کیفر خود برسند. خدایا! مى دانم آنچه تو مى خواهى  مى کنى، برابر آن راهى بگذار که مصلحت توست

 خدایا تو به ما جان دادى و مى دانم که ا زما خواهى آن را بگیرى مرا در آن راهى قرار بده که هیچ وقت در لحظه مرگ غفلت نخوریم .

خدایا! گناهانم به‌حدى است که در پیشگاه تو شرمنده هستم بار الها من‌را از بخشیده شدگان درگاهت قرار بده.

 خدایا!  هیچ گاه مرا به خودم وامگذار که بى تو مانند آن هستم که کسى را ندارم و پروردگارا به من بینشى ده که بتوانم تورا بهتر بشناسم و ببینم. خدایا! هر چه از تو بخواهم و هر چه در مورد تو بگویم کم است پس خداوندا به من توانایى بده تا بهتر تو را بتوانم درک کنم .

با سلام و درود بر پیشتازان انقلاب اسلامى که در رأس آنها قائد اعظم امام خمینى پرچم‌دار حماسه آفرین حسینى که براى پیشبرد هدف هاى اسلام عزیز بر طاغوت و طاغوتیان عصر خود پیروز گشته و چون ابراهیم بت شکن تمام بت ها را در هم شکست و مى رود تا پرچم اسلام را در همه اقصى نقاط جهان به اهتزاز در آورد و با درود بر شهدا آزادى مخصوصا شهید مظلوم بهشتى و شهید باهنر و دیگر شهدا.

اگر لیاقت شهادت را دارم به این مقام والا برساند. من در این برهه از زمان از این غم مى خورم که چندین سال از عمرم مى گذرد ولى هنوز اندر خم یک کوچه ام زیرا که از نعمت هایى که پروردگار به من داده به خوبى سپاسگزارى نکرده ام و از همه بیشتر در پیشگاه خدا از این شرمنده ام که از یک نعمت بزرگ او ناسپاسى کرده ام و قدر او را ندانسته ام تا بتوانم از او استفاده برده باشم و آن هم امام و رهبر و مرجع تقلید، روح خدا و نایب بر حق امام زمان خمینى بت شکن مى باشد که تا کنون توفیق نیافتم ایشان را از نزدیک زیارت کنم. توفیق نیافتم آن‌طور که باید در گفتارش تفکر کنم و توفیق نیافتم که بیشتر بشناسمش. افسوس و صد افسوس که با او هم عصر بودم ولى از ولایتش بهره نجستم و به فرامینش نیندیشیدم تا راه را بیایم. و در آخر مى خواهم چند کلمه با پدر و مادرم به گفتگو بنشینم با سلام به پدر و مادر عزیز و گرامیم: پدر و مادر عزیزم ممکن است وقتى این نوشته را شما مى خوانید من در حضور شما نباشم و مى خواهم که وقتى خبر شهادت من را به شما دادند ناراحت نشوید و شاد باشید چون اگر ناراحت بشوید و اشک بریزید امکان دارد در پیشگاه خداوند آن اجرى را که دارید از آن کاسته شود. چون انسان براى گذراندن امتحان در این جهان آفریده شده و این نیز یک امتحان براى شماست به‌دلیل این که من امانتى پیش شما از طرف پروردگارم که در موقع لزوم باید در پیشگاه خدا دعا کنید که به من یک چنین مقامى را داده تا بتوانم در میان شهدا جایى براى خود داشت باشم. پدرم! درود برتو که همچون ابراهیم فرزند خودت را به فرمان خداوند به قربانگاه فرستادى و بدان و آگاه باش که اسماعیلت هرگز از فرمان باریتعالى سر باز نمى زند و مرگ در راه خدا را جز سعادت نمى داند و زندگى را جز جهاد در راه عقیده درست نمى داند و شهادت را جز به بهترین نعمت هاى خداوند مى داند ودیگر در خواستم از پدرم و ملت رزمنده ایران این است که قدر این نایب مهدى را بدانید که اطاعت از او واجب شرعى است. و درود و سلام بر تو مادرم که بالاخره بر احساس مادرانه ات پیروز شدى و فرزندت را روانه میدان نبرد کفار و مسلمین کردى و گفتى که تو را در راه خدا هدیه انقلاب اسلامى مى کنم و به وجود تو افتخار مى کنم که مادرى از سلاله فاطمه زهرا (س ) هستى .

و از تو برادرم مى خواهم همچنان که هم اکنون چون کوه در برابر سختی ها استقامت مى کنى. لحظه اى از نام و یاد خدا غافل نمانى و در راه دین بکوش که هر چه بکوشى باز کم است و در خواستى از تو دارم و آن هم اینست که به پیشگاه امام امت بروى و به جان ما سلاممان را به او برسانى . در پایان خداحافظى با شما و تمام افراد خانواده آخرین پیام من به شما این است که هیچ وقت راهى جز راه الله - ایمان - شهادت و خدا گونه شدن نپذیرید اگر حتى تحمیلى نیز باشد چون دنیا زود گذر است و بى وفا .و السلام على جمیع الانبیا ء و المرسلین و الشهدا و الصالحین


دفتر بسیج دبیرستان










نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات