شهیدستان کرج

یادمان شهدا و رزمندگان دبیرستان شهدای انقلاب

شهیدستان کرج

یادمان شهدا و رزمندگان دبیرستان شهدای انقلاب

سلام خوش آمدید
شهید احمدی ولی آبادی-مجید
شهید مجید احمدی ولی‌آبادی

شهیدنام پدر: نجی الله

تاریخ تولد: 21-6-1350 شمسی
محل تولد: البرز - کرج

سن:15

سال اول دبیرستان

تاریخ شهادت : 5-11-1365 شمسی
محل شهادت : شلمچه

عملیات:کربلای5

گلزار شهدا: امامزاده محمد
البرز - کرج

مجید احمدی ولی آبادی  

بیست و یکم شهریور 1350، در شهرستان کرج دیده به جهان گشود. پدرش نجی الله، کارگری می‌کرد و مادرش سارا نام داشت. دانش آموز اول متوسطه در رشته تجربی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. پنجم بهمن 1365، در شلمچه بر اثراصابت ترکش به سینه، شهید شد. پیکر وی را در امامزاده محمد زادگاهش به خاک سپردند.

شهید مجید احمدی ولی‌آبادی فرزند نجی الله درسال ۱۳۵۰ در محله چهارصد دستگاه شهرستان کرج در خانواده‌ای متدین چشم به جهان گشود.

این شهید درسال  ۱۳۵۶ در دبستان شهید میرزائی واقع در خیابان برغان کرج دوره ابتدائی خود را گذراند و سپس دوره راهنمائی را در مجتمع شهید آخوندی خیابان برغان باموفقیت به پایان رساند.

در سال ۱۳۶۳ در دبیرستان شهدای انقلاب واقع در خیابان طالقانی تحصیل خود را در سال اول دبیرستان آغاز کرد و تا سال ۱۳۶۵ در همین مدرسه ادامه تحصیل داد.

شهید احمدی ولی آبادی حافظه عجیبی داشت و در درس و در هر کاری مصصم بود به طوریکه بارها در مسابقات قرآنی حائز رتبه می شد.

این شهید بارها گفته بود که انسان مسلمان باید ۴۰ حدیث از حفظ باشد.

مجیدعلاقه خاصی به اسلام و امام خمینی (ره) و انقلاب داشت و در اجتماعات مذهبی همچون نماز جمعه، دعای کمیل و راهپیمایی ها شرکت می‌کرد.

شهید احمدی در سال ۶۵ در سپاه حضرت محمد (ص) نام نویسی کرد و در تاریخ ۱۱ آذرماه همان سال به جبهه اعزام شد و سرانجام در پنجم بهمن ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج و در منطقه شلمچه شربت شهادت نوشید.

شهید مجید احمدی در بخش دیگری از وصیت نامه خود از مردم خواسته تا مسجدها را خالی نکنند زیرا ما هر چه داریم از این مسجد و منبرهاست و همچنین می گوید که خواهرانم حجاب خود را حفظ کنید برای اینکه سیاهی چادران شما کوبنده‌تر از سرخی خون شهداست و نسبت به این انقلاب احساس مسئولیت نمائید و با بی حجابی مبارزه کنید تا خون این شهدا پایمال نشود.

برادران شما را به پرهیزگاری و تقوا و ایثار در راه خدا توصیه می کنم از دیگر توصیه های این شهید والامقام است.


https://s31.picofile.com/file/8468319984/%D9%88%D9%84%DB%8C_%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C_%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C.jpg






نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات