شهیدستان کرج

یادمان شهدا و رزمندگان دبیرستان شهدای انقلاب

شهیدستان کرج

یادمان شهدا و رزمندگان دبیرستان شهدای انقلاب

سلام خوش آمدید
شهید مرادی-مرادعلی

شهیدمرادعلی مرادی
نام پدر: رضاقلی

تاریخ تولد: 15-4-1344 شمسی
محل تولد: تهران - شهریار
تاریخ شهادت : 22-12-1363 شمسی
سن:19
محل شهادت :جزیره مجنون
عملیات بدر
نام گلزار:بی بی سکینه
شهر:تهران - شهریار - صفادشت










دست نوشته ی شهید مرادعلی مرادی

وصتنامه:
بسم الله الرحمن الرحیم
انْفِرُوا خِفَافًا وَثِقَالًا وَجَاهِدُوا بِأَمْوَالِکُمْ وَأَنْفُسِکُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ ذَٰلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ
برای جنگ با کافران، سبکبار و مجهز بیرون شوید و در راه خدا به مال و جان جهاد کنید، این کار شما را بسی بهتر خواهد بود اگر مردمی با فکر و دانش باشید.آیه 41 سوره توبه

پروردگارا بارالها ! در این دنیا که نتوانستم آنطور که تو می خواهی زندگی کنم پس مرگم را طوری قرار ده که تا شاید بتوانم کفاره گناهانم را ادا کرده باشم.
خدایا ! تو می دانی که برای همین عازم جبهه های حق علیه باطل شدم تا مرگم را مرگ سرخ در راهت قرار دهی.
خدایا ! من از مرگ در بستر بیزارم و وجدانم راضی نمی شود که عزیزان در جبهه ها زیر آنهمه آتش و گلوله تکه تکه شوند ولی من در بستر جان دهم عازم شدم که تا بتوانم قدمی هر چند کوتاه در راه رضای تو بردارم واز گناهانم پاک شوم تا شاید از روی لطف و کرم و رحمت مرا از بندگان صالح خود گردانی.
بار الها ! عزیزان همه رفتند و چه غریبانه و من جز با مرگ سرخ خجالت میکشم که در روز محشر و در محضر سرور شهیدان حسین ابن علی (ع) که در آرزوی زیارتش هستم و یاران مظلومش که در رکاب او شهید شده اند و همچنین شهدای دیگر حاضر شوم.
خدایا ! تو ارحم الراحمینی تو خالقی تو قدرت داری و هیچگاه بنده ضعیف و ناتوانی چون من را نا امید نمی کنی ومن چشم امید به رحمت بی پایان تو دوختم.
واما وصیتم به کسانیکه وصیتم را می شنوند البته من خود را در آن حد نمی بینم که به شما ها وصیت کنم ولی بر حسب وظیفه مواردی را تذکرا عرض میکنم .
اولا": امام را تنها نگذارید که روش مردم کوفه برای دومین بار در تاریخ تکرار شود که با امامشان بیعت کنند وموقع احساس خطر همگی به بیعت و وجدان خود پشت پا بزنند. به هشدارهای امام گوش فرا دهید و عمل کنید که رستگار خواهید شد. اگر شما آرزو می کنید که در آن زمان بودید و امام حسین را یاری میکردید زمان تفاوتی ندارد تا دیر نشده است برخیزید و امامتان را یاری کنید.
ثانیا": جبهه ها احتیاج به نیرو دارد جبهه ها را پرکنید و با این روبه صفتان ستمگر قتال کنید که وعده خداوند (وقاتلوهم حتی لا تکون فتنه ... جنگ کنید تا رفع فتنه از عالم ) پس جنگ ما ادامه دارد تا اینکه در روی کره زمین فتنه و فساد نباشد وانشاءالله که امام را یاری خواهید کرد.تا آقا امام زمان عج صاحب اصلی بیاید واز ما این انقلاب را تحویل بگیرد
ثالثا": این عزیزانیکه در جبهه ها جهاد می کنند احتیاج به پیرو دارد که پیامشان را به جهانیان ونسلهای آینده برسانند. و انقلابشان را به ثمر برسانند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات