شهیدستان کرج

یادمان شهدا و رزمندگان دبیرستان شهدای انقلاب

شهیدستان کرج

یادمان شهدا و رزمندگان دبیرستان شهدای انقلاب

سلام خوش آمدید
خاطره سید حسن تیموری دبیر جامعه شناسی شهیدستان از شهید مشایخ:

سید حسن تیموری دبیر جامعه شناسی شهیدستان به مهر گفت: "من آن زمان 24 ساله و معاون دبیرستان بودم، شهید مشایخ سال اول دبیرستان بود که پس از اعزام به منطقه در عملیاتی قطع نخاع و پس از 10 ماه شهید شد.

تیموری بیان داشت: من عصبانی بودم و همیشه عادت داشتم که خط کش به دست بگیرم، یک روز وقتی خط کش به دست به طبقه سوم رسیدم تمامی دانش آموزان از روی ترس به کلاسها رفتند به جز شهید مشایخ. من از جسارت وی به شدت عصبانی شدم و گفتم: چرا داخل کلاس نرفتی و او در جواب من گفت: آقای تیموری اجازه می دهید من تذکری به شما بدهم؟ عصبانی شده بودم که این دانش آموز چطور به خود اجازه داده به معاون خود تذکر دهد. با عصبانیت گفتم چه تذکری؟ گفت: می خواهم امر به معروف و نهی از منکر کنم.

با عصبانیت گفتم بگو و گفت: "ارزش و منزلت دبیرستان شهدا با خط کش به دست گرفتن شما از بین می رود، شما بدون خط کش هم برای ما محترم هستید و زمانی که وارد می شوید تمامی دانش آموزان به داخل کلاس می روند، نیازی به خط کش نیست".

این شهید واقعا روح بزرگی داشت، شجاع و دلیر بود،‌ از ته دل می گویم شهادت حق وی بود. این شهید درس خوبی را به من آموخت به نحوی که از آن زمان من یک بار هم خط کش به دست نگرفتم".

تازه ها

۹۳بازدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات